مجله علمی

کلمات کلیدی

هزینه ثبت مقاله در isi

هزینه ارسال مقاله به مجلات isi

نحوه چاپ مقاله در مجلات خارجی

نحوه ارسال مقاله به نشریات علمی پژوهشی

نحوه ارسال مقاله به مجلات داخلی

مراحل پذیرش مقاله isi

ارسال مقاله به مجلات خارجی

آموزش تصویری ارسال مقاله isi به ناشر elsevier

چگونه متن عربی را ترجمه کنیم

چگونه متن انگلیسی را در گوگل ترجمه کنیم

نرم افزار ترجمه متن تخصصی

بهترین نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی

اصول ترجمه مقالات علمی

اصول ترجمه متون انگلیسی

آموزش ترجمه مقاله انگلیسی

آموزش ترجمه متون انگلیسی به فارسی pdf

مقایسه کتاب با اینترنت

مزایای کتاب کاغذی

مزایا و معایب کتاب کاغذی

مزایا و معایب کتاب الکترونیکی

ضررهای کتاب خواندن

خواندن کتاب با گوشی

خواندن کتاب الکترونیکی

بررسی محاسن و معایب کتاب الکترونیکی با کتاب کاغذی

مقاله درباره کتاب و کتابخوانی

مطلب درباره ی کتاب

فواید کتاب و کتابخوانی

شعر در مورد کتاب و کتابخوانی

جملات زیبا درباره کتاب

تاثیر کتاب در زندگی

آخرین نظرات

نتیجه تصویری برای چرا محققان مطالعه کتاب را به شما پیشنهاد میکنند؟


    اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که حتی یک عنوان کتاب را در سال کذشته نخوانده اید، به خود بی توجهی کرده اید.طبق آمار منتشر شده از مرکز تحقیقات پیو بیشتر از 4/1 بزرگسالان آمریکایی ادعا کرده اند که در سال گذشته یک بخش از یک کتاب را خوانده اند.اگر بخشی از این گروه هستید،باید بدانید که علم اثبات کرده است،کتاب خواندن برای شما مفید است.

خواندن داستان به شما کمک میکند ایده پرداز خوبی شوید.

    با توجه به نتیجه تحقیقات انجام شده در دانشگاه تورنتو بر روی دانشجویان داوطلب مشخص شد که خواندن داستانهای کوتاه باعث میشود که مغز شما بتواند آموخته های شناختی جدید را بهتر تحلیل کند در صورتی که آن دسته از دانشجویانی که مقالات رسمی را خوانده بودند به زمان بیشتری برای تحلیل نیاز داشتند.

    نویسندگان میگویند:"اگرچه مطالعه مطالب رسمی به شما مطالب جدیدتر می آموزد اما ممکن است که ذهنتان را همیشه درگیر نکند.یک پزشک دارای علم و دانش کاملا تخصصی است اما ممکن است گاهی بدلیل علائم مشابه تشخیص اشتباه بدهد."

افرادی که کتاب میخوانند عمر طولانی تری دارند.

    طبق تحقیقات محققان ییل برروی 3635 نفر بالای 50 سال،کسانی که روزی 30 دقیقه کتاب میخوانند بطور متوسط 23 ماه بیشتر از کسانی که مجله میخوانند یا اصلا مطالعه ندارند زندگی میکنند.تمرین کتاب خواندن(کتاب خواندن برای مغز شما مانند یک ورزش برای بدن عمل میکند)، تعامل شناختی ایی را ایجاد میکند که شامل چیزهای زیادی میشود مانند واژگان،مهارتهای تفکر و تمرکز.همچنین کتاب خواندن میتواند بر روی ارتباطات اجتماعی،همبستگی و فعالیت قسمت احساسی مغزمان تاثیر بگذارد،این امر باعث میشود که ما بتوانیم ارتباطات بهتری را با یکدیگر داشته باشیم.

خواندن 50 کتاب در سال!!!

    بله،کاری است که میتوانید آن را انجام دهید.شاید خواندن یک کتاب در هفته غیر ممکن به نظر برسد و باعث استرس شما شود،اما اینکار حتی برای آن دسته افرادی که مشغله زیادی دارند نیز امکان پذیر است.نویسنده،استفان هاستون عقیده دارد که زمان کافی نداشتن برای مطالعه یک بهانه بیشتر نیست.اکنون که او برای خود یک برنامه برای خواندن 50 کتاب در سال تهیه کرده است  میگوید:"زمان تلف شده بسیاری داشته ام.از جمله ورق زدن و وب گردی در تخت خواب، مسیری را با قطار طی کردن، زمان غذا خوردن و زمانی که در صف انتظار ایستاده ام." 

    او دو ماه خود را به چالش کشید و نتیجه این چالش این شد که او آرامش،خوشحالی و خوابیدن راحت تری را در کنار یادگیری مطالب جدید داشت.


نتیجه تصویری برای چرا محققان مطالعه کتاب را به شما پیشنهاد میکنند؟



چگونه کتاب خوبی را برای مطالعه انتخاب کنیم؟

آیا دوست دارید مطالعه کنید؟مطالعه یکی از کارهای مورد علاقه من است،خصوصا کتابهایی جز کتابهای داستانی.من دوست ندارم که زمان زیادی را صرف کتاب خواندن کنم،اما دوست دارم از زمان کتاب خواندن خود لذت ببرم.این فوق العاده است که شما میتوانید مطالب جدیدی درباره همه جهان بخوانید و راه های جدیدی را برای بهبود زندگی خود پیدا کنید.

زمان مطالعه که فرا میرسد، اصلی ترین مشکل این است که چگونه یک کتاب خوب را انتخاب کنید. هدف مطالعه و ارزشی که دارد هردو مهم هستند.کتاب نخوانید که فقط کتابی را خوانده باشید،مطالعه باعث بهبود زندگی شما میشود،به همین دلیل ضروری است که کتاب هایی را که میخوانیم ارزشش را داشته باشند.

برای پیدا کردن کتاب خوب،در اینجا دو مرحله را به شما پیشنهاد میکنیم:

کتابهای جالبی پیدا کنید که ارزش خواندن داشته باشند.

اطمینان حاصل کنید که کتابها واقعا ارزش خواندن دارند.

3 روش برای پیدا کردن کتاب هایی که ارزش خواندن دارند.

بررسی کردن لیست آمازون

شما در سایت آمازون میتوانید لیستی از کتابها پیدا کنید.بررسی لیست آمازون کاری است که من هر هفته انجام میدهم.من یک پوشه در کامپیوتر خود دارم که شامل لیست کتابهایی است که میخواهم آنها را بررسی کنم.من هفته ایی یک بار به سایت آمازون سر میزنم و لیست کتابهای خود را با سایت بررسی میکنم.با انجام اینکار نه تنها میتوانم کتابهای جالبی را پیدا کنم بلکه میتوانم در دنیای کتاب خود را بروز نگه دارم.



کتاب هایی را پیدا کنید که مشابه کتابهایی باشد که شما دوست دارید

علاوه بر لیست ها ،آمازون دارای یک ویژگی خوب دیگر نیز هست و آن این است که به شما کمک میکند تا کتابهای دیگری را که شما ممکن است با توجه به کتاب مورد علاقه خود دوست داشته باشید پیدا کنید.فقط کافی است برای اینکار از صفحه کتاب مورد علاقه خود دیدن کنید و نظرات کاربران را درباره کتاب بخوانید.شانس خوبی است برای اینکه بتوانید کتاب جالبی را که دنبالش هستید پیدا کنید.

توصیه های آمازون را ببینید

یکی دیگر از ویژگی های مفید سایت آمازون،توصیه های شخصی اوست.برای اینکار کافی است وارد حساب آمازون خود شوید.آمازون طبق اطاعاتی که شما درباره کتابهای مورد علاقه خود در اختیارش گذاشته اید به شما کتاب هایی را پیشنهاد میدهد. 







نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی